1. Všeobecné ustanovenia
Nasledujúce obchodné a reklamačné podmienky upravujú práva a povinnosti
zmluvných strán, ktoré vyplývajú
z kúpnej zmluvy uzatvorenej
medzi predávajúcim : MVP mont s. r. o., IČO: 53 402
952, 92, Kvetoslavov 930 41, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu
Trnava, oddiel: sro, vložka číslo: 47980/T (ďalej len
“predávajúci”) a kupujúcim. Predmetom tejto zmluvy je kúpa a predaj
tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.
Kontaktné
údaje predávajúceho:
MVP
mont s. r. o., IČO: 53 402 952, 92, Kvetoslavov 930 41, zapísaná v
Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: sro, vložka číslo:
47980/T
DIČ:
2121367644
IČ DPH: SK2121367644
Prevádzka:
92, Kvetoslavov 930 41
Telefón:
0910 602 303
Email: noskolukas6@gmail.com
Orgán
dozoru:
Slovenská
obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj
Pekárska 23, 917 01 Trnava
1
Odbor výkonu dohľadu
tt@soi.sk
tel. č. 033/321 25 27, 033/321 25 21
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
1.1. Tieto obchodné a reklamačné podmienky v znení platnom
v deň uzatvorenia kúpnej zmluvy sú neoddeliteľnou
súčasťou kúpnej zmluvy. V prípade uzatvorenia kúpnej zmluvy v
písomnej forme, v ktorej budú dohodnuté podmienky
odchylne od týchto obchodných a reklamačných podmienok, budú ustanovenia
kúpnej zmluvy uprednostnené pred
týmito obchodnými a reklamačnými podmienkami. Novo dohodnuté obchodné podmienky nesmú byť
v rozpore s inými právnymi úpravami (skrátenie lehoty na vrátenie
tovaru, záručnej doby a pod.)
1.2. Na účely
týchto obchodných a reklamačných podmienok sa doplnkovou zmluvou
rozumie zmluva, pri ktorej kupujúci
nadobúda tovar alebo je mu poskytovaná služba, ktorá súvisí s predmetom danej kúpnej zmluvy,
pokiaľ je dodávaný tovar alebo poskytovaná služba predávajúcim
alebo treťou stranou
na základe ich dohody.
1.3. Zobrazená kúpna cena za tovar na
akejkoľvek internetovej stránke elektronického obchodu, ktorá je prevádzkovaná
predávajúcim obsahuje aj daň z pridanej hodnoty v stanovenej výške
podľa platného
právneho predpisu Slovenskej republiky. Nezahŕňa
cenu za prepravu tovaru alebo iné voliteľné služby. Všetky obchodné a iné akcie platia do vypredania zásob, ak
pri danom tovare nie je uvedené inak.
1.4. Právom predávajúceho je
kedykoľvek upraviť predajnú cenu tovaru, ktorá je uvedená na
internetovej stránke elektronického
obchodu, v prevádzke predávajúceho. Takáto zmena sa nevzťahuje na kúpne
zmluvy uzatvorené pred
zmenou ceny, bez ohľadu na to, že ešte neprišlo k dodaniu tovaru.
2. Spôsob
uzatvárania kúpnej zmluvy
2.1. Kúpna zmluva sa uzatvára
na základe návrhu, ktorý zasiela
kupujúci predávajúcemu vo forme vyplneného a odoslaného formulára prostredníctvom internetovej
stránky predávajúceho, ktorému
zaslal návrh na jej uzatvorenie. Predmetom zmluvy je odplatný prevod
vlastníckeho práva k tovaru označeného
kupujúcim za kúpnu cenu a za podmienok, uvedených v tejto objednávke
(ďalej len “objednávka”).
2.2. Po odoslaní
objednávky bude zaslaná na e-mailovú
adresu automaticky generovaná správa o prijatí objednávky do elektronického systému predávajúceho (ďalej len
“potvrdenie doručenia objednávky”). V prípade potreby je možné, že na e-mailovú adresu kupujúceho
môžu byť zasielané všetky
dodatočné informácie
ohľadne jeho objednávky.
2.3. Potvrdenie o doručení
objednávky obsahuje informácie o tom, že predávajúcemu bola doručená
objednávka, ktorá nie je však akceptovaním návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy.
2.4. Následne bude zaslaná na e-mailovú
adresu kupujúceho informácia, ktorá obsahuje oznámenie o tom, či
objednávka kupujúceho bola akceptovaná (ďalej len “akceptácia
objednávky”). Obsahom akceptácie objednávky sú názov a špecifikácia
tovaru, ktorého predaj je predmetom kúpnej zmluvy,
údaje o cene tovaru a/alebo
iných služieb, údaj o pravdepodobnej dodacej lehote
tovaru, názov a údaje o mieste, kde má byť tovar dodaný a údaje o
podmienkach, spôsobe cene a termíne prepravy tovaru na dohodnuté miesto doručenia pre kupujúceho,
ďalej údaje o predávajúcom ako napríklad obchodné meno, sídlo, IČO a podobné. Oznámenie môže obsahovať aj iné potrebné údaje.
2.5. Uzatvorenie
kúpnej zmluvy nastáva doručením
akceptácie objednávky elektronickou alebo písomnou formou.
2.6. Predávajúci
jasným, jednoznačným, zrozumiteľným a nezameniteľným
spôsobom informoval pred odoslaním objednávky kupujúceho
o predzmluvných informáciách, týkajúcich sa
reklamačných, platobných, obchodných, prepravných a iných podmienok tak, že:
a) o hlavných vlastnostiach tovaru alebo charaktere služby
v rozsahu primeranom použitému prostriedku komunikácie a tovaru
alebo službe informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického
obchodu predávajúceho,
b) o obchodnom mene a sídle predávajúceho
informoval na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho a v čl. 1 týchto
obchodných a reklamačných podmienok, ktoré sú
umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho,
c)
o telefónnom čísle predávajúceho
a o ďalších údajoch, ktoré sú
dôležité pre kontakt kupujúceho s predávajúcim, najmä adresu jeho
elektronickej pošty a číslo faxu, ak ich má
informoval na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho a v čl. 1 týchto
obchodných a reklamačných podmienok, ktoré sú
umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho,
d) o adrese predávajúceho, na ktorej môže kupujúci
uplatniť reklamáciu tovaru alebo služby, podať sťažnosť
alebo iný podnet informoval v čl. 1 týchto obchodných a reklamačných
podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho,
e)
o celkovej cene tovaru alebo služby
vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých ostatných daní alebo ak
vzhľadom na povahu tovaru alebo služby nemožno cenu primerane
určiť vopred, spôsob, akým sa vypočíta, ako aj o nákladoch na
dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky, alebo, ak tieto náklady a poplatky
nemožno určiť vopred o skutočnosti, že
kupujúci ich bude povinný uhradiť informoval na
príslušnej katalógovej stránke elektronického
obchodu predávajúceho,
f) o platobných podmienkach,
dodacích podmienkach, o lehote, do ktorej sa predávajúci zaväzuje dodať tovar alebo poskytnúť
službu, o informácii o postupoch
uplatňovania a vybavovania reklamácií, sťažností a podnetov kupujúceho informoval v príslušných článkoch týchto obchodných a reklamačných podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho,
g)
o informácii o práve kupujúceho
odstúpiť od kúpnej zmluvy, o podmienkach, lehote
a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy informoval
v čl. 10 týchto obchodných a reklamačných
podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho,
h) o poskytnutí formuláru na odstúpenie od
kúpnej zmluvy informoval v čl. 10 a v prílohe týchto obchodných a reklamačných
podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho; predávajúci zároveň poskytol samotný formulár na odstúpenie od
kúpnej zmluvy v prílohe týchto obchodných a reklamačných
podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho
i)
o informácii, že ak kupujúci
odstúpi od kúpnej zmluvy, bude znášať náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu podľa § 10 ods. 3
zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy
uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov
predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len “Zákon o ochrane
spotrebiteľa pri predaji
na diaľku”), a ak odstúpi od kúpnej zmluvy aj náklady na vrátenie
tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty informoval v čl. 10 týchto obchodných a reklamačných
podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho,
j) o povinnosti kupujúceho uhradiť predávajúcemu cenu za
skutočne poskytnuté plnenie podľa § 10 ods. 5Zákona o
ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, ak kupujúci odstúpi od
zmluvy o službách po tom, čo udelil predávajúcemu výslovný súhlas
podľa § 4 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na
diaľku informoval v čl. 10 týchto obchodných a reklamačných
podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho,
k) o okolnostiach, za ktorých kupujúci stráca právo na odstúpenie
od zmluvy informoval v čl. 10 týchto obchodných a reklamačných
podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho,
l)
o poučení
o zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru alebo služby podľa ust.
§ 622 a 623 Občianskeho zákonníka informoval
v čl. 8 týchto obchodných a reklamačných
podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho,
m) o existencii a podrobnostiach záruky poskytovanej
výrobcom alebo predávajúcim podľa prísnejších zásad
ako ustanovuje ust. § 502 Občianskeho zákonníka,
ak ju výrobca
alebo predávajúci poskytuje, ako aj informáciu o existencii a podmienkach pomoci a službách poskytovaných kupujúcemu po predaji tovaru alebo poskytnutí služby, ak sa taká
pomoc poskytuje informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického
obchodu predávajúceho a čl. 9 týchto obchodných a reklamačných
podmienok, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho,
n) o existencii príslušných kódexov správania, ktoré sa predávajúci zaviazal dodržiavať,
a o spôsobe, akým
sa môže kupujúci s nimi
oboznámiť alebo získať ich znenie informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického
obchodu predávajúceho,
o)
o dĺžke trvania zmluvy, ak ide o
zmluvu uzavretú na dobu určitú; ak ide o zmluvu uzavretú na dobu
neurčitú alebo ak ide o zmluvu, pri ktorej sa automaticky predlžuje
jej platnosť, aj informáciu o podmienkach vypovedania zmluvy informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického
obchodu predávajúceho a v týchto obchodných a reklamačných
podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho,
p) o minimálnej dĺžke trvania záväzkov kupujúceho
vyplývajúcich z kúpnej zmluvy, ak z kúpnej zmluvy vyplýva pre kupujúceho takýto
záväzok informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického
obchodu predávajúceho a v týchto obchodných a reklamačných
podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho,
q) o povinnosti kupujúceho zaplatiť preddavok alebo
poskytnúť inú finančnú zábezpeku
na žiadosť predávajúceho a o podmienkach, ktoré sa
na jeho poskytnutie vzťahujú, ak z kúpnej zmluvy vyplýva pre kupujúceho
takýto záväzok informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického
obchodu predávajúceho a v týchto obchodných a reklamačných
podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho,
r) o funkčnosti vrátane použiteľných
technických ochranných opatrení na zabezpečenie elektronického
obsahu, ak je to vhodné informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického
obchodu predávajúceho a v týchto obchodných a reklamačných
podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho,
s) o kompatibilite elektronického obsahu
s hardvérom
a softvérom, o ktorých predávajúci vie
alebo je rozumné očakávať, že o nich vie, ak je to vhodné informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického
obchodu predávajúceho a v týchto obchodných a reklamačných
podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho,
t) o možnosti a podmienkach riešenia sporu mimosúdnou cestou prostredníctvom systému
alternatívneho riešenia sporov, ak sa predávajúci zaviazal tento systém využívať informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického
obchodu predávajúceho a v týchto obchodných a reklamačných
podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho,
u) o potrebných úkonoch na uzatvorenie kúpnej zmluvy
tak, že tieto potrebné úkony popísal v týchto obchodných a
reklamačných podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho,
v) o tom, že kúpna zmluva bude uložená v elektronickej
podobe u predajcu a je kupujúcemu dostupná po tom, ako si ju kupujúci písomne
vyžiada informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického
obchodu predávajúceho a v týchto obchodných a reklamačných
podmienkach, ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho,
o tom,
že jazykom ponúkaným na uzatvorenie zmluvy je slovenský jazyk
informoval na príslušnej katalógovej stránke elektronického
obchodu predávajúceho a v týchto obchodných a reklamačných podmienkach,
ktoré sú umiestnené na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho.
2.7. Pokiaľ predávajúci nesplnil
svoju informačnú povinnosť podľa bodu 2.6. písmena e) týchto
obchodných a reklamačných podmienok, kupujúci nie je povinný tieto
dodatočné náklady
alebo poplatky uhradiť.
3. Práva a
povinnosti predávajúceho
3.1. Predávajúci je povinný:
a) v prípade potvrdenia objednávky
formou akceptácie je predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar v dohodnutom
množstve, lehote, kvalite a zabaliť ho a zabezpečiť prepravu
spôsobom potrebným na jeho uchovanie a ochranu,
b) zabezpečiť, aby dodaný
tovar spĺňal platné právne
predpisy SR,
c) zaslať potvrdenie o uzavretí
kúpnej zmluvy na trvalom nosiči, ako napríklad cez e-mail. Potvrdenie je
povinný zaslať bezodkladne a musí obsahovať všetky informácie uvedené v 2.6. vrátane formuláru na odstúpenie
od kúpnej zmluvy.
d) najneskôr
spolu s tovarom odovzdať kupujúcemu v elektronickej alebo písomnej forme všetky potrebné doklady na prevzatie a užívanie zakúpeného
tovaru a tak isto ďalšie doklady, ktoré sú predpísané platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky ako napríklad
návod v slovenskom jazyku, dodací list, záručný
list a daňový doklad.
3.2. Predávajúci má právo na riadne a
včasné zaplatenie
kúpnej ceny kupujúcim za dodaný tovar.
3.3. V prípade nedostupnosti tovaru
alebo vypredania zásob, nie je schopný predávajúci dodať tovar kupujúcemu
v lehote dohodnutej v kúpnej zmluve, určenej týmito obchodnými a
reklamačnými podmienkami alebo za dohodnutú kúpnu cenu, je povinnosťou
predávajúceho ponúknuť kupujúcemu náhradné plnenie, poprípade možnosť
odstúpenia od kúpnej zmluvy pre kupujúceho (storno objednávky). Odstúpenie od
kúpnej zmluvy alebo storno objednávky je možné zaslaním e-mailu kupujúcim. V prípade uhradenia kúpnej ceny kupujúcim
alebo jej časti, je povinnosťou predávajúceho vrátiť všetky platby a teda už uhradenú
kúpnu cenu alebo jej časť,
vrátane nákladov na dopravu, dodanie
a poštovné a iných nákladov a poplatkov
v lehote 14 dní odo dňa doručenia e-mailu o
odstúpení od kúpnej zmluvy resp. stornovania objednávky kupujúcemu na ním
určený účet, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. V prípade uhradenia kúpnej ceny kupujúcim
alebo jej časti, je predávajúci povinný vrátiť už uhradenú kúpnu
cenu alebo jej časť v lehote 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od
kúpnej zmluvy, kupujúcemu.
4. Práva a
povinnosti kupujúceho
4.1. Predávajúci oboznámil kupujúceho
o povinnosti zaplatiť kúpnu cenu. Táto povinnosť je
súčasťou objednávky.
4.2. Práva kupujúceho: Kupujúci má
právo na dodanie tovaru v množstve, kvalite, termíne a mieste
dohodnutom zmluvnými stranami.
4.3. Povinnosti kupujúceho:
a) zaplatiť dohodnutú kúpnu cenu
predávajúcemu v dohodnutej lehote splatnosti, vrátane nákladov za
doručenie objednaného
tovaru,
b) prevziať tovar, ktorý bol
objednaný a dodaný
c) v dodacom liste potvrdiť
prevzatie tovaru svojim podpisom, alebo podpisom ním poverenej osoby.
5. Dodacie a
platobné podmienky
5.1. Pri každom tovare na internetovej
stránke elektronického
obchodu je uvedená obvyklá dostupnosť tovaru aj s termínom jeho expedície.
5.2. Predávajúci
je povinný dodať vec kupujúcemu bezodkladne, najneskôr do 30 dní odo dňa
uzavretia kúpnej zmluvy, pokiaľ sa nedohodli v kúpnej zmluve inak.
Pokiaľ si túto
povinnosť predávajúci nesplnil, môže ho kupujúci vyzvať, aby dodal
vec v ním určenej primeranej dodatočnej lehote. Ak nedôjde k dodaniu
veci ani v tejto dodatočnej primeranej lehote, je kupujúci oprávnený
odstúpiť od zmluvy.
5.3. Predávajúci je oprávnený
vyzvať kupujúceho na prevzatie tovaru aj pred uplynutím lehoty na dodanie
tovaru dohodnutej v kúpnej zmluve.
5.4. Povinnosťou kupujúceho je
prevziať tovar na dohodnutom mieste, podľa kúpnej zmluvy alebo iným
spôsobom v čase pred doručovaním tovaru (ďalej len
“miesto”). Kupujúci je povinný prevziať tovar v časovom
rozsahu, ktoré je
predávajúcim alebo jeho zástupcom, povereným doručiť tovar
a kupujúcim dohodnuté v kúpnej zmluve alebo iným
spôsobom v čase pred doručovaním tovaru (ďalej len „Časový
rozsah“).
5.5. Pokiaľ, predávajúci dopraví
tovar kupujúcemu na miesto a v časovom rozsahu, je povinnosťou
kupujúceho prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, prevzatie
tovaru osobou splnomocnenou kupujúcim. Kupujúci je povinný podpísať
protokol o zaplatení kúpnej ceny, o doručení a o odovzdaní tovaru.
Povinnosťou tretej osoby splnomocnenej na prevzatie tovaru je predložiť predávajúcemu kópiu
akceptácie objednávky.
Okamihom doručenia tovaru kupujúcemu sa tovar považuje za dodaný.
Doručením tovaru kupujúcemu sa rozumie dodanie tovaru na Miesto, jeho
prevzatie kupujúcim alebo treťou osobou splnomocnenou kupujúcim
a podpísanie protokolu o zaplatení kúpnej ceny a doručení
a odovzdaní tovaru kupujúcim alebo treťou osobou splnomocnenou
kupujúcim.
5.6. Kupujúci
môže skontrolovať obsah zásielky, obal tovaru a aj
tovar, ihneď po doručení v prítomnosti zástupcu
predávajúceho, napríklad kuriér.
Pokiaľ bude zistená vada tovaru, je povinnosťou zástupcu
predávajúceho umožniť kupujúcemu vyhotovenie záznamu o povahe a rozsahu
vady tovaru, správnosť potvrdí zástupca predávajúceho. S takto vyhotoveným
záznamom, doručeným predávajúcemu môže kupujúci odmietnuť
prevziať dodaný tovar s vadou alebo potvrdiť doručenie tovaru s
vadou a následne v zmysle čl. 8 týchto obchodných a reklamačných
podmienok uplatniť reklamáciu vád tovaru u predávajúceho alebo ním
určenej osoby. Pokiaľ kupujúci odmietne prevziať dodaný tovar s
vadami, všetky účelne vynaložené náklady
na vrátenie tovaru predávajúcemu znáša predávajúci.
5.7. V prípade nedodania tovaru
predávajúcim, je kupujúci oprávnený v lehote uvedenej v bode 5.2. týchto
obchodných podmienok odstúpiť od kúpnej zmluvy a predávajúci je povinný
kupujúcemu vrátiť už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v
lehote 14 dní od okamihu doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.
Peňažné prostriedky
sa prevedú na bankový účet, ktorý určí kupujúci.
6. Kúpna cena
6.1. Kúpna cena za tovar, ktorá bola
dohodnutá v kúpnej zmluve medzi kupujúcim a predávajúcim je uvedená v akceptácii
objednávky (ďalej len “kúpna cena”). V prípade
ak je kúpna cena uvedená v potvrdení doručenia objednávky vyššia ako cena za identický
tovar uvedená v ponuke elektronického obchodu v
čase odoslania objednávky kupujúcim, predávajúci doručí kupujúcemu elektronickú správu s informáciou o ponuke novej kúpnej ceny
v inej výške, ktorá sa považuje za návrh predávajúceho na uzavretie novej
kúpnej zmluvy, ktorý musí kupujúci výslovne potvrdiť e-mailom alebo
písomne, aby došlo k platnému
uzatvoreniu kúpnej zmluvy.
6.2. Kupujúci
je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu vrátane nákladov na
doručenie tovaru v hotovosti, resp. platobnou kartou pri osobnom
prevzatí tovaru, dobierkou v mieste dodania tovaru alebo bezhotovostným
prevodom na účet predávajúceho, uvedený v akceptácii objednávky alebo na
internetovej stránke predávajúceho v čase pred prevzatím tovaru.
Kupujúci môže využiť aj možnosť spotrebiteľského splátkového úveru – viac
informácií získate tu.
6.3. Pri zaplatení kúpnej ceny bezhotovostným
prevodom na účet predávajúceho, sa považuje za deň platby, okamih
kedy bola celá kúpna cena pripísaná na účet predávajúceho.
6.4. Povinnosťou kupujúceho je
zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu za dohodnutý tovar v lehote
podľa kúpnej zmluvy, najneskôr však pri prevzatí tovaru.
6.5. Predávajúci je oprávnený
odoprieť dodanie tovaru kupujúcemu, ak kupujúci nezaplatí predávajúcemu
celú kúpnu cenu do momentu dodania tovaru na Miesto a zmluvné strany sa nedohodli na zaplatení
kúpnej ceny za tovar v splátkach.
6.6. Montáž, vynesenie tovaru a
náklady s tým súvisiace nie sú zahrnuté v kúpnej
cene a predávajúci tieto služby nie je povinný kupujúcemu poskytnúť.
7.
Nadobudnutie vlastníctva a prechod nebezpečenstva škody na tovare
7.1. Vlastnícke právo k tovaru
nadobúda kupujúci až
úplným zaplatením kúpnej ceny za tovar.
7.2. Okamihom
prevzatia tovaru kupujúcim alebo treťou osobou splnomocnenou kupujúcim od predávajúceho alebo od jeho
zástupcu, povereného doručiť tovar, alebo keď
tak neurobí včas, tak v čase, keď predávajúci umožní kupujúcemu
nakladať s tovarom a kupujúci tovar neprevezme prechádza na neho
nebezpečenstvo škody na tovare.
8.
Reklamačný poriadok (záruka, zodpovednosť za vady, reklamácie)
8.1. Kupujúci má právo na bezplatné odstránenie vady, včas a riadne,
pokiaľ ide o vadu tovaru, ktorú možno odstrániť. Povinnosťou
predávajúceho je vadu bez zbytočného
odkladu odstrániť.
8.2. Namiesto odstránenia vady môže
kupujúci požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len určitej
súčasti tovaru, výmenu tejto súčasti, pokiaľ tým predávajúcemu
nevzniknú neprimerané náklady
vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
8.3. Vymeniť vadný tovar za tovar
bez vád môže predávajúci vždy, pokiaľ to kupujúcemu nespôsobí závažné
ťažkosti.
8.4. Ak ide o
vadu tovaru, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovaru
mohol riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru
alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide
síce o odstrániteľné vady,
ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo
pre väčší počet vád
tovar riadne užívať.
8.5. V prípade iných
neodstrániteľných vád, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny tovaru.
8.6. Predávajúci poučil kupujúceho o jeho právach,
ktoré mu vyplývajú z ust. § 622 Občianskeho zákonníka (bod 8.1. až 8.3. týchto
obchodných a reklamačných
podmienok) a právach, ktoré mu
vyplývajú z ust. § 623 Občianskeho zákonníka
(bod 8.4. až 8.5. týchto obchodných a reklamačných
podmienok) tak, že umiestnil tieto obchodné a reklamačné podmienky na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho a kupujúci mal možnosť si ich
prečítať v čase pred odoslaním objednávky.
8.7. Kupujúci je povinný reklamáciu
uplatniť u predávajúceho alebo určenej osoby. Predávajúci zodpovedá
za vady tovaru v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej
republiky.Informácie o servisných miestach a určených osobách pre záručný
a pozáručný servis poskytne predávajúci kupujúcemu na zadnej strane
záručného
listu alebo na požiadanie telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.
8.8. Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje platný
reklamačný poriadok predávajúceho, teda čl. 8. týchto obchodných a
reklamačných podmienok. Kupujúci bol riadne oboznámený
s reklamačným poriadkom a informovaný o podmienkach a spôsobe
reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť,
a o vykonávaní záručných opráv v súlade s ust.
§ 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa
a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o
priestupkoch v znení neskorších
predpisov (ďalej len “Zákon”) v čase pred uzavretím kúpnej zmluvy
tak, že umiestnil tieto obchodné a reklamačné podmienky na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho a kupujúci mal možnosť si v čase pred
odoslaním objednávky prečítať ich.
8.9. Na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho vo forme
elektronického obchodu na internetovej stránke elektronického
obchodu predávajúceho sa vzťahuje reklamačný poriadok.
8.10. Pokiaľ tovar vykazuje vady, za ktoré zodpovedá
výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a
bol zakúpený u predávajúceho, má kupujúci právo uplatniť si u
predávajúceho zodpovednosť za vady tovaru.
8.11. Ak tovar vykazuje vady, kupujúci má právo
uplatniť reklamáciu
v prevádzkarni predávajúceho v súlade s ust. § 18 ods. 2 Zákona
tak, že doručí tovar do prevádzkarne predávajúceho a doručí predávajúcemu prejav vôle kupujúceho
uplatniť si svoje právo podľa
bodov 8.1. až 8.5. týchto obchodných a
reklamačných podmienok (ďalej len „Oznámenie o uplatnení
reklamácie“) napr. vo forme vyplneného formulára na uplatnenie reklamácie, ktorý je umiestnený
na príslušnej podstránke elektronického
obchodu predávajúceho. Predávajúci odporúča tovar pri jeho zasielaní na
reklamáciu poistiť. Zásielky na dobierku predávajúci
nepreberá. Kupujúci je povinný v Oznámení o uplatnení reklamácie
pravdivo uviesť všetky požadované informácie, najmä presne
označiť druh a rozsah vady tovaru; kupujúci zároveň uvedie,
ktoré zo svojich práv vyplývajúcich z ust. § 622 a 633 Občianskeho zákonníka uplatňuje.
Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu aj u osoby oprávnenej výrobcom
tovaru na vykonávanie záručných opráv (ďalej len „určená osoba“). Zoznam
určených osôb je uvedený v záručnom liste alebo ho kupujúcemu zašle na jeho
žiadosť predávajúci.
8.12. Reklamačné konanie týkajúce sa tovaru, ktorý sa dá doručiť predávajúcemu začína dňom, kedy sú splnené kumulatívne všetky nasledujúce podmienky:
a) doručenie oznámenia o uplatnení reklamácie
kupujúcim, predávajúcemu
b) doručenie reklamovaného
tovaru od kupujúceho predávajúcemu alebo na to určenej osobe
c) doručenie prístupových kódov, hesiel a pod. k reklamovanému tovaru predávajúcemu, ak sú tieto údaje nevyhnutné na riadne vybavenie reklamácie
8.13. Ak je predmetom reklamácie tovar, ktorý sa nedá
objektívne doručiť predávajúcemu alebo ktorý je pevne zabudovaný,
kupujúci je okrem splnenia podmienok podľa bodov 8.12 písm. a) a c)
týchto reklamačných a obchodných podmienok povinný
poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť na vykonanie obhliadky
reklamovaného tovaru predávajúcim alebo treťou osobou
určenou predávajúcim.
Reklamačné konanie týkajúce sa tovaru, ktorý sa
nedá objektívne doručiť predávajúcemu alebo ktorý je pevne zabudovaný začína dňom, kedy
bola vykonaná obhliadka tovaru podľa prvej vety. Ak však predávajúci alebo
ním určená tretia osoba napriek poskytnutej potrebnej súčinnosti zo
strany kupujúceho nezabezpečí vykonanie obhliadky v primeranej
lehote, najneskôr však do 10 dní od doručenia Oznámenia o uplatnení
reklamácie predávajúcemu, reklamačné konanie začína dňom
doručenia Oznámenia o uplatnení reklamácie predávajúcemu.
8.14. Predávajúci alebo určená
osoba vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme
zvolenej predávajúcim, napr. vo forme mailu alebo v písomnej podobe, v ktorom
je povinný presne označiť reklamované vady tovaru a ešte raz poučí spotrebiteľa o
jeho právach, ktoré mu vyplývajú
z bodu 8.1. až 8.3. týchto obchodných a reklamačných
podmienok (ust. § 622 Občianskeho zákonníka)
a právach, ktoré mu vyplývajú z bodu 8.4. až 8.5. týchto obchodných a reklamačných podmienok (ust. § 623 Občianskeho zákonníka). Ak je reklamácia
uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa
doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení
reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak
kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
8.15. Kupujúci je oprávnený
rozhodnúť sa, ktoré zo svojich
práv v zmysle ust. § 622 a ust. § 623 Občianskeho
zákonníka
uplatňuje a zároveň
je povinný bezodkladne informáciu o svojom rozhodnutí doručiť
predávajúcemu. Na základe rozhodnutia kupujúceho, ktoré zo svojich práv v zmysle ust. § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje
je predávajúci alebo určená osoba povinná
určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa ust. § 2 písm. m) Zákona ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní od začiatku
reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje
zložité technické zhodnotenie stavu tovaru najneskôr
do 30 dní odo dňa
doručenia reklamovaného tovaru. Po určení
spôsobu vybavenia reklamácie predávajúci alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno
reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní
odo dňa
uplatnenia reklamácie. Ak k prevzatiu predmetu reklamácie predávajúcim dôjde v neskorší deň, ako je deň uplatnenia reklamácie, tak lehoty na
vybavenie reklamácie podľa tohto odseku začínajú plynúť odo dňa
prevzatia predmetu reklamácie predávajúcim; najneskôr však od momentu, kedy
predávajúci znemožní alebo zabráni prevzatie predmetu reklamácie. Po uplynutí
lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy
odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.
8.16. Ak kupujúci reklamáciu tovaru uplatnil počas
prvých 12 mesiacov od uzavretia kúpnej zmluvy, môže predávajúci vybaviť
reklamáciu zamietnutím len na základe vyjadrenia znalca alebo stanoviska vydaného
autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou alebo stanoviska
určenej osoby (ďalej len “odborné posúdenie
tovaru“). Bez
ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemôže predávajúci od
kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie
tovaru ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením tovaru.
8.17. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12
mesiacoch od uzavretia kúpnej zmluvy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá
reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť,
komu môže kupujúci zaslať tovar na odborné posúdenie.
Ak kupujúci tovar zašle na odborné posúdenie určenej osobe uvedenej
v doklade o vybavení reklamácie, náklady odborného
posúdenia tovaru, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady
znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného
posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť
predávajúceho za reklamovanú vadu tovaru, môže reklamáciu uplatniť znova;
počas vykonávania odborného posúdenia tovaru záručná doba
neplynie. Predávajúci je povinný
kupujúcemu uhradiť do
14 dní odo dňa znova
uplatnenej reklamácie všetky náklady vynaložené na
odborné posúdenie tovaru, ako aj všetky s tým súvisiace účelne
vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
8.18. Kupujúci nemá právo uplatniť si právo zodpovednosti za vady, o ktorých
bol predávajúcim v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím
k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.
8.19. Predávajúci si vyhradzuje právo nahradiť vadný
tovar za iný bezvadný tovar s rovnakými alebo lepšími technickými
parametrami, ak to kupujúcemu
nespôsobí
závažné ťažkosti.
8.20. Predávajúci nezodpovedá za vady tovaru:
a) ak kupujúci neuplatnil svoje právo, týkajúce
sa zodpovednosti predávajúceho za vadu tovaru do konca záručnej doby
tovaru,
b) ak je vadou tovaru
mechanické poškodenie tovaru spôsobené kupujúcim,
c) ak vada tovaru vznikla používaním
tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou intenzitou,
vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému
prostrediu tovaru,
d) ak vada tovaru vznikla neodborným zaobchádzaním, obsluhou,
alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
e) ak vada tovaru vznikla poškodením tovaru nadmerným
zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami
uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami obvyklého
používania tovaru,
f)
ak vada tovaru vznikla
poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými
udalosťami,
g) ak vada tovaru vznikla poškodením tovaru náhodnou skazou
a náhodným zhoršením,
h) ak vada tovaru vznikla neodborným zásahom, poškodením
vodou, ohňom, statickou či atmosférickou
elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci,
i)
ak vada tovaru vznikla zásahom do
tovaru k tomu neoprávnenej osoby.
8.21. Povinnosťou predávajúceho je vybaviť
reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie
jedným z nasledujúcich spôsobov:
a) výmenou tovaru,
b) vrátením kúpnej ceny tovaru,
c) odovzdaním opraveného tovaru,
d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
e) písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného
plnenia,
f) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.
8.22. Predávajúci je povinný o spôsobe určenia vybavenia reklamácie a o vybavení reklamácie kupujúcemu vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa
uplatnenia reklamácie osobne, prostredníctvom poskytovateľa poštovej alebo
kuriérskej alebo donáškovej služby. O výsledku vybavenia
reklamácie bude predávajúci informovať kupujúceho bezprostredne po
ukončení reklamačného konania telefonicky alebo e-mailom
a zároveň mu bude spolu s tovarom, resp. prostredníctvom e-mailu
doručený doklad o vybavení reklamácie.
8.23. Záručná doba je 24 mesiacov odo dňa
doručenia tovaru, pokiaľ nie je pre konkrétne
prípady stanovená záručná doba iná. Zasielané produkty
športovej výživy, potraviny v darčekových košoch a krmivá
pre zvieratá majú dobu minimálnej trvanlivosti viac ako 2 mesiace pred dátumom
spotreby, v prípade kratšej exspiračnej doby kontaktuje predávajúci
kupujúceho telefonicky, alebo e-mailom a zásielka je odoslaná iba so súhlasom
kupujúceho.
8.24. V prípade záručnej opravy tovaru sa predlžuje
záručná doba o čas, po ktorý kupujúci nemohol požívať tovar.
8.25. V prípade výmeny tovaru za nový začne
plynúť záručná doba znovu od prevzatia nového
tovaru, ale iba na nový tovar. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci
doklad, na ktorom bude uvedená informácia o výmene tovaru,
a prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe kúpnej
zmluvy a tohto reklamačného dokladu.
8.26. V prípade odstrániteľnej vady, bude reklamácia
vybavená podľa rozhodnutia kupujúceho podľa bodu 8.15. týchto
reklamačných a obchodných podmienok nasledujúcim spôsobom:
a) predávajúci vadný tovar vymení alebo
b) predávajúci zabezpečí odstránenie vady
8.27. Pokiaľ ide o odstrániteľnú vadu
a kupujúci neurčí bezodkladne podľa bodu 8.15. týchto
reklamačných a obchodných podmienok, akým spôsobom má byť
reklamácia vybavená, predávajúci reklamáciu
vybaví odstránením vady.
8.28. Pokiaľ sa jedná o vadu, ktorú nemožno
odstrániť, alebo o jednu viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu,
alebo o väčší počet rôznych
odstrániteľných vád, ktoré bránia
tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady, predávajúci vybaví
v závislosti od rozhodnutia kupujúceho podľa bodu 8.15. týchto
reklamačných a obchodných podmienok reklamáciu nasledujúcim
spôsobom:
a)
výmenou tovaru za iný funkčný
tovar rovnakých alebo lepších technických parametrov, alebo
b) v prípade, že nemôže predávajúci vykonať výmenu
tovaru za iný, vybaví reklamáciu vrátením kúpnej ceny za tovar.
8.29.
V prípade neodstrániteľnej vady alebo viac krát opakovanej
odstrániteľnej vady, alebo pokiaľ ide o väčší
počet rôznych odstrániteľných vád,
ktorá zamedzujú riadnemu užívaniu tovaru ako bez vady a kupujúci bezodkladne
neurčí podľa bodu 8.15. týchto reklamačných a obchodných
podmienok, akým spôsobom má byť reklamácia vybavená, predávajúci
reklamáciu vybaví výmenou tovaru za iný funkčný tovar
rovnakých alebo lepších technických parametrov.
8.30.
Vybavenie reklamácie sa vzťahuje len na vady uvedené v
Oznámení o uplatnení reklamácie a v potvrdení o uplatnení reklamácie
tovaru podľa bodu 8.14. týchto reklamačných a obchodných
podmienok.
8.31.
Pre účely reklamácie sa za viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu
považuje výskyt jednej odstrániteľnej vady viac ako dva krát.
8.32.
Pre účely reklamácie sa za väčší počet rôznych
odstrániteľných vád považuje výskyt viac ako troch
rôznych odstrániteľných vád
súčasne.
8.33.
Oprávnenie kupujúceho na uplatnenie reklamácie vady tovaru je po tom, ako
využil svoje právo a požiadal predávajúceho o odstránenie vady tovaru
podľa bodu 8.1. týchto reklamačných a obchodných podmienok skonzumované a bez ohľadu
na výsledok reklamácie už opätovne
nie je oprávnený pre tú
istú jedinečnú vadu (nie vadu rovnakého druhu) uplatňovať
reklamáciu opakovane.
8.34.
Ustanovenia čl. 8 týchto reklamačných a obchodných
podmienok výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. § 2 písm. a) Zákona 102/2014.
9.1.
Osobné údaje a ich ochrana
1.
Zmluvné strany
sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je fyzickou osobou je povinný
oznámiť predávajúcemu v objednávke svoje meno a priezvisko,
adresu trvalého bydliska vrátane PSČ,
číslo telefónu a mailovú adresu.
2.
Zmluvné strany
sa dohodli, že kupujúci v prípade, že je právnickou osobou je povinný
oznámiť predávajúcemu v objednávke svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ,
IČO, číslo telefónu a mailovú adresu.
3.
Kupujúci si môže
kedykoľvek skontrolovať a zmeniť poskytnuté osobné
údaje, ako aj zrušiť svoju registráciu po prihlásení sa na internetovej
stránke elektronického obchodu v časti “XY (napr. Môj profil)“.
4.
Predávajúci týmto
oznamuje kupujúcemu, že zmysle zákona
č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZnOOÚ“) predávajúci ako prevádzkovateľ bude v
procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho bez
jeho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie osobných údajov
kupujúceho bude vykonávané predávajúcim v predzmluvných vzťahoch s kupujúcim
a spracúvanie osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na
plnenie z kúpnej zmluvy, v ktorej vystupuje kupujúci ako jedna zo
zmluvných strán.
5.
Kupujúci môže zaškrtnutím príslušného políčka pred odoslaním objednávky vyjadriť svoj súhlas
v zmysle ZnOOÚ, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné
údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho týkajúcej sa zasielania
informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch a spracovával ich
vo všetkých svojich informačných systémoch,
týkajúcich sa zasielania informácií o nových produktoch, zľavách a akciách na ponúkaných tovaroch.
6.
Predávajúci sa zaväzuje, že bude
s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať
v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
7.
Predávajúci vyhlasuje, že v súlade s
ZnOOÚ osobné údaje bude získavať výlučne na účel uvedený v
týchto obchodných a reklamačných podmienkach.
8.
Predávajúci vyhlasuje, že v súlade s
ZnOOÚ bude získavať osobné údaje na iné účely, ako sú uvedené týchto
obchodných a reklamačných podmienkach osobitne a
zabezpečí, aby sa osobné údaje spracúvali a využívali výlučne
spôsobom, ktorý zodpovedá účelu, na ktorý boli zhromaždené a
že ich nebude združovať s osobnými údajmi, ktoré boli
získané na iné účely.
9.
Kupujúci udeľuje predávajúcemu
súhlas podľa bodu 9.5. týchto reklamačných a obchodných
podmienok na dobu určitú do
splnenia účelu spracúvania osobných údajov kupujúceho. Predávajúci po
splnení účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov
kupujúceho. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať
kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od
doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu.
10.
Kupujúci bude pred odoslaním
objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky
potvrdil, že predávajúci mu dostatočným, zrozumiteľným
a nezameniteľným spôsobom oznámil:
a) svoje identifikačné údaje, ktoré sú
uvedené v čl. 1. týchto obchodných a reklamačných
podmienok,
b) identifikačné údaje tretej strany, ktorou je
spoločnosť, ktorá doručí kupujúcemu objednaný tovar tak, že
tieto údaje sú uvedené v akceptácii,
c) účel spracúvania osobných údajov
ktorým je uzavretie kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim,
d) že bude spracúvať osobné údaje kupujúceho v rozsahu
meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ,
číslo telefónu a mailovú adresu, ak je kupujúci fyzickou osobou a v rozsahu
obchodné meno, adresu sídla
vrátane PSČ,
IČO, číslo telefónu a mailovú adresu ak je kupujúci právnickou osobou,
e) že požadované osobné údaje je kupujúci povinný
poskytnúť,
11. Predávajúci vyhlasuje, že bude spracúvať osobné údaje
v súlade s dobrými mravmi a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje
ZnOOÚ ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom a ani ich nebude
obchádzať. Predávajúci vyhlasuje, že súhlas dotknutej osoby si nebude
vynucovať a ani podmieňovať hrozbou odmietnutia zmluvného
vzťahu, služby, tovaru alebo povinnosti ustanovenej predávajúcemu.
12. Kupujúci má právo na základe písomnej žiadosti od
predávajúceho vyžadovať
a)
potvrdenie, či sú alebo nie sú
osobné údaje o jeho osobe spracúvané,
b) účel spracúvania osobných údajov,
c)
vo všeobecne zrozumiteľnej forme
informácie o spracúvaní svojich osobných údajov
v informačnom systéme a o jeho stave v rozsahu:
i)
identifikačné údaje predávajúceho
a zástupcu predávajúceho, ak bol vymenovaný,
ii)
identifikačné údaje
sprostredkovateľa; to neplatí, ak predávajúci pri získavaní osobných údajov
nepostupuje podľa § 34 ZnOOÚ,
d) vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie
o zdroji, z ktorého získal jeho osobné údaje na spracúvanie,
e) vo všeobecne zrozumiteľnej forme odpis jeho osobných údajov,
ktoré sú predmetom spracúvania,
f)
doplňujúce informácie, ktoré sú
s ohľadom na všetky okolnosti a podmienky spracúvania
osobných údajov potrebné pre kupujúceho na zaručenie jej práv a právom chránených záujmov
v rozsahu najmä
i)
poučenie o dobrovoľnosti alebo
povinnosti poskytnúť požadované osobné údaje; ak predávajúci získava
osobné údaje kupujúceho na základe súhlasu kupujúceho podľa ZnOOÚ, oznámi
jej aj čas platnosti súhlasu, a ak kupujúceho povinnosť
poskytnúť osobné údaje vyplýva z priamo vykonateľného
právne záväzného aktu Európskej únie, medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská
republika viazaná, alebo zákona, predávajúci oznámi kupujúcemu právny základ,
ktorý jej túto povinnosť ukladá, a upovedomí ju o následkoch odmietnutia poskytnúť
osobné údaje,
ii)
informácie o tretích stranách, ak
sa predpokladá alebo je zrejmé, že im budú osobné údaje poskytnuté,
iii)
okruh príjemcov, ak sa predpokladá
alebo je zrejmé, že im budú osobné údaje sprístupnené,
iv)
formu zverejnenia, ak majú byť
osobné údaje zverejnené,
v)
tretie krajiny, ak sa predpokladá
alebo je zrejmé, že sa do týchto krajín uskutoční prenos osobných údajov,
g) opravu jeho nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych
osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania,
h) likvidáciu jeho osobných údajov,
ak bol splnený účel ich spracúvania; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady
obsahujúce osobné údaje, môže požiadať o ich vrátenie,
i)
likvidáciu jeho osobných údajov,
ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu ZnOOÚ alebo
iného platného právneho predpisu SR.
13. Kupujúci na základe bezplatnej písomnej žiadosti má právo u
predávajúceho namietať voči:
a) spracúvaniu jeho osobných údajov,
o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na
účely priameho marketingu bez jeho súhlasu a žiadať ich likvidáciu,
b) využívaniu osobných údajov uvedených v § 31na účely
priameho marketingu v poštovom styku, alebo
c) poskytovaniu osobných údajov uvedených v § 31 na účely
priameho marketingu.
14. Kupujúci na základe bezplatnej písomnej žiadosti má právo u
predávajúceho namietať voči spracúvaniu osobných údajov
v prípadoch podľa § 31 ZnOOÚ vyslovením oprávnených dôvodov
alebo predložením dôkazov o neoprávnenom zasahovaní do jej práv
a právom chránených záujmov,
ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom
prípade takýmto spracúvaním osobných údajov
poškodené; ak tomu
nebránia zákonné dôvody a
preukáže sa, že námietka kupujúceho
je oprávnená, predávajúci
je povinný osobné údaje, ktorých spracúvanie kupujúci namietal, bez zbytočného
odkladu blokovať a zlikvidovať ihneď, ako to okolnosti dovolia.
15.
Kupujúci na základe písomnej žiadosti
alebo osobne, ak vec neznesie odklad, ďalej má právo u predávajúceho
kedykoľvek namietať a nepodrobiť sa rozhodnutiu predávajúceho,
ktoré by malo pre neho právne účinky alebo významný dosah,
ak sa také rozhodnutie vydá výlučne na základe úkonov
automatizovaného spracúvania jej osobných údajov.
Kupujúci má právo žiadať predávajúceho o preskúmanie vydaného
rozhodnutia metódou odlišnou od automatizovanej
formy spracúvania, pričom predávajúci je povinný žiadosti kupujúceho vyhovieť, a to tak, že rozhodujúcu
úlohu pri preskúmaní rozhodnutia bude mať oprávnená osoba; o spôsobe preskúmania a
výsledku zistenia predávajúci informuje kupujúceho v lehote podľa ods. 9.18. týchto Obchodných podmienok. Kupujúci nemá toto právo iba v prípade,
ak to ustanovuje osobitný zákon, v ktorom sú upravené opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov kupujúceho,
alebo ak v rámci predzmluvných vzťahov alebo počas existencie zmluvných vzťahov predávajúci vydal rozhodnutie, ktorým vyhovel požiadavke kupujúceho, alebo ak predávajúci na základe zmluvy
prijal iné primerané opatrenia na zabezpečenie oprávnených záujmov kupujúceho.
16.
Ak
kupujúci uplatní svoje právo písomne
a z obsahu jeho žiadosti vyplýva, že uplatňuje svoje právo, žiadosť sa považuje za podanú podľa tohto zákona; žiadosť podanú
elektronickou poštou alebo faxom kupujúci
doručí písomne najneskôr do troch dní odo dňa jej odoslania.
17.
Kupujúci
pri podozrení, že jeho osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať
o tom oznámenie Úradu ma ochranu osobných údajov. Ak kupujúci nemá
spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, jeho práva
môže uplatniť zákonný zástupca.
18.
Predávajúci
je povinný písomne vybaviť
žiadosť kupujúceho podľa tohto čl. týchto obchodných a reklamačných podmienok, resp.
vyhovieť požiadavkám kupujúceho podľa ZnOOÚ a písomne ho
informovať najneskoršie do 30 dní od prijatia žiadosti alebo požiadavky.
19.
Obmedzenie
práv kupujúceho podľa ZnOOÚ predávajúci bezodkladne písomne oznámi
dotknutej osobe a Úradu ma ochranu osobných údajov.
20.
Predávajúci
oznamuje týmto kupujúcemu, že v súlade ZnOOÚ pri spracúvaní osobných údajov kupujúceho sa predpokladá, že osobné údaje
kupujúceho budú poskytnuté a sprístupnené nasledovným tretím stranám, resp.
okruhu príjemcov:
ABC, s.r.o., so sídlom Panská 1,
Bratislava 81104, IČO: 66 666 666, zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu Bratislava 1, Oddiel Sro, Vložka
č. 66666/B
10.
Odstúpenie od kúpnej zmluvy
10.1. Pokiaľ dôjde k nemožnosti
splniť svoje povinnosti zo strany predávajúceho, vyplývajúce mu z kúpnej
zmluvy, z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru alebo ak výrobca,
dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia
povinností predávajúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej
moci alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný
dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými
podmienkami, predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite
informovať kupujúceho a zároveň je povinný ponúknuť
kupujúcemu náhradné plnenie alebo možnosť pre kupujúceho odstúpiť od
kúpnej zmluvy (stornovať objednávku). V prípade, ak kupujúci odstúpi
od kúpnej zmluvy z dôvodov uvedených v tomto bode týchto reklamačných a obchodných podmienok, je
predávajúci povinný vrátiť kupujúcemu už zaplatenú zálohu za tovar
dohodnutý v kúpnej zmluve v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpení od
zmluvy prevodom na účet určený kupujúcim.
10.2. Kupujúci je oprávnený
odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014
Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon
o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote
14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní
elektronického
obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a
riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri
predaji na diaľku.
10.3. Kupujúci má právo v rámci tejto
lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je
obvyklé pri
nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy,
vlastností a funkčnosti tovaru.
10.4. Začiatok
plynutia lehoty na odstúpenie od
zmluvy je stanovený na deň, v ktorý kupujúci alebo ním určená
tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru alebo pokiaľ
a) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, odo dňa
prevzatia posledného
dielu alebo posledného kusu,
b) tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke
dodávajú oddelene, odo dňa prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako
posledný,
c) na základe zmluvy tovar dodáva
opakovane počas vymedzeného obdobia, odo dňa prevzatia prvého dodaného tovaru.
10.5. Kupujúci môže odstúpiť od
kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru aj pred začatím plynutia
lehoty na odstúpenie od zmluvy.
10.6. Pri odstúpení od zmluvy sa
vyžaduje písomná forma, spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od
zmluvy omylom alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči, alebo
pomocou formulára, ktorý tvorí prílohu č. 1 týchto obchodných a
reklamačných podmienok. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za
zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný
deň lehoty podľa ust. § 7 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa
pri predaji na diaľku.
10.7. Odstúpenie
od kúpnej zmluvy podľa prechádzajúceho bodu týchto obchodných a reklamačných
podmienok musí obsahovať informácie požadované vo formulári odstúpenia od kúpnej zmluvy, ktorý tvorí
prílohu č. 1 týchto obchodných a reklamačných podmienok,
najmä identifikáciu kupujúceho, číslo a dátum
objednávky, presnú špecifikáciu tovaru, spôsob, akým má predávajúci
vrátiť už prijaté plnenie,
najmä číslo účtu a/alebo poštovú adresu kupujúceho.
10.8. V prípade odstúpenia od kúpnej
zmluvy kupujúcim, sa zrušuje od začiatku aj každá doplnková zmluva
súvisiaca s kúpnou zmluvou, od ktorej kupujúci odstúpil. Nie je možné požadovať od kupujúceho žiadne
náklady alebo iné platby,
ktoré súvisia
so zrušením doplnkovej zmluvy, okrem úhrady nákladov a platieb uvedených v ust.
§ 9 ods. 3, ust. § 10 ods. 3 a 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na
diaľku a ceny za službu, ak je predmetom zmluvy poskytnutie služby a došlo
k úplnému
poskytnutiu služby.
10.9. V lehote
do 14 dní odo dňa odstúpenia od kúpnej zmluvy, je kupujúci povinný
bez zbytočného
odkladu zaslať tovar späť na adresu sídla prevádzkovateľa alebo
ho odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie
tovaru. To neplatí, ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne osobne alebo
prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety tohto bodu
týchto obchodných a reklamačných podmienok sa považuje za zachovanú,
ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.
10.10. Zásielky na dobierku nebudú preberané predávajúcim. Odporúča sa tovar
poistiť. Predávajúci je povinný
bez zbytočného odkladu, najneskôr
do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy
vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe kúpnej zmluvy alebo v súvislosti
s ňou vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Predávajúci
nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby podľa tohto bodu týchto
obchodných a reklamačných podmienok pred tým, ako mu je
doručený tovar alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť
predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo
prostredníctvom ním poverenej osoby.
10.11. Náklady na vrátenie tovaru
predávajúcemu znáša kupujúci. Tovar sa vráti priamo predávajúcemu alebo osobe
poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí v prípade ak predávajúci súhlasil, že tieto náklady bude
znášať sám alebo ak si nesplnil povinnosť podľa § 3 ods. 1 písm.
i) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
10.12. Kupujúci zodpovedá len za
zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Spotrebiteľ
nezodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak si predávajúci nesplnil
informačnú
povinnosť o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy
podľa § 3 ods. 1 písm. h) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji
na diaľku.
10.13. Predávajúci je povinný
vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu za tovar rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe,
pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia platieb bez
toho, aby kupujúcemu v tejto súvislosti boli účtované ďalšie
poplatky.
10.14 V súlade s ust. § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa
pri predaji na diaľku kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej
predmetom sú:
–
predaj
tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa,
tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
–
predaj
tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia
alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní
porušený,
–
predaj
zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo
počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak
spotrebiteľ tento obal rozbalil,
–
poskytovanie
elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho
poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa
a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že
vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
–
predaj
tovaru, ktorý bol v čase po uzavretí zmluvy a prevzatí tovaru od
predávajúceho kupujúcemu zmontovaný, zložený alebo použitý takým spôsobom, že
jeho opätovné uvedenie do pôvodného stavu predávajúcim nie je možné bez vynaloženia zvýšeného úsilia a zvýšených nákladov, napr. zložený alebo
zmontovaný nábytok a pod.
–
……………………………………………………….
10.15. Ustanovenia čl. 10 týchto
obchodných a reklamačných podmienok výslovne neplatia pre subjekty
nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa
uvedenú v ust. § 2
písm. a) Zákona.
11. Záverečné ustanovenia
11.1. V prípade uzatvorenia kúpnej
zmluvy v písomnej forme, akákoľvek jej zmena musí
mať písomnú formu
11.2. Zmluvné strany sa dohodli, že komunikácia
medzi nimi bude uskutočňovaná vo forme e-mailových správ.
11.3. Na vzťahy neupravené týmito obchodnými a reklamačnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho
zákonníka, Zákona, zákona č. 22/2004
Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č.
128/2002 Z.z. o štátnej kontrole
vnútorného trhu vo
veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene
a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z.
v znení neskorších predpisov a Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane
spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
11.4. Tieto obchodné a reklamačné podmienky nadobúdajú
účinnosť voči kupujúcemu uzavretím kúpnej zmluvy.
11.5. Kupujúci bude pred odoslaním
objednávky vyzvaný, aby zaškrtnutím políčka potvrdil, že sa s týmito
obchodnými a reklamačnými podmienkami oboznámil, prečítal ich, porozumel
ich obsahu a v celom rozsahu s nimi súhlasí.
12. Alternatívne riešenie sporov
12.1. Nakupujúci
má právo požiadať
predávajúceho o nápravu,
v prípade ak má pocit, že predávajúci porušil
jeho práva alebo nevybavil reklamáciu tak, aby bol aj on spokojný. Ak
predávajúci do 30 dní na žiadosť neodpovie
alebo na ňu odpovie
odmietavo, spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu
alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona
391/2015 Z.z. Podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. sú ARS subjektmi orgány a oprávnené právnické osoby. Návrh môže spotrebiteľ
podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Žiadosť môže podať tiež online prostredníctvom platformy
alternatívneho riešenia sporov RSO.
Alternatívne riešenie sporov je vyhradené výlučne pre spotrebiteľov
fyzické osoby,
nie nakupujúcich podnikateľov. Riešenie sporu sa prebieha medzi
spotrebiteľom a predávajúcim, ktorí uzavreli zmluvu na diaľku a,
ktorých spor má hodnotu vyššiu ako 20 EUR. Maximálny poplatok, ktorý môže ARS požadovať je 5 EUR od kupujúceho, na úhradu
nákladov.
UPOZORNENIE:
Tieto všeobecné obchodné podmienky boli vypracované pre spoločnosť MVP mont s.
r. o., IČO: 53 402 952, 92, Kvetoslavov 930 41, zapísaná v Obchodnom
registri Okresného súdu Trnava, oddiel: sro, vložka číslo: 47980/T ,
spoločnosťou Krši s.r.o., Hviezdoslavova 275/27, Žiar nad Hronom 965
01, IČO: 50 532 464, ktorá si vyhradzuje k tomuto dielu svoje autorské práva. Akékoľvek použitie tohto diela alebo
jeho časti (rozmnožovanie, kopírovanie, skenovanie alebo iné šírenie
textov, tabuliek a ďalších súčastí tohto diela)
mechanickým alebo elektornických spôsobom bez predchádzajúceho písomného povolenia spoločnosti Krši
s.r.o. na takéto použitie je prísne zakázané.
Príloha č. 1
Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej
na diaľku
v zmysle § 7 a nasl. Zákona č.
102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa
pri predaji tovaru alebo poskytovaní
služieb na základe zmluvy uzavretej na
diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov o a zmene a
doplnení niektorých zákonov
Predávajúci: MVP mont s. r. o., IČO: 53
402 952, 92, Kvetoslavov 930 41, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu
Trnava, oddiel: sro, vložka číslo: 47980/T
DIČ: 2121367644
Prevádzka: 92, Kvetoslavov 930 41
Telefón: 0910 602 303
Email: noskolukas6@gmail.com
Kupujúci |
|
Meno a priezvisko: |
|
Ulica a číslo: |
|
Mesto: |
|
PSČ: |
|
Telefón: |
|
E-Mail: |
|
Týmto Vám oznamujem, že odstupujem od uzavretej (vyberte jednu z možností): |
Kúpnej zmluvy |
zmluvy o poskytnutí služby |
Predmet zmluvy bol zakúpený prostredníctvom internetovej stránky: |
Bola mi zaslaná potvrdená objednávka číslo: |
|
Zo dňa: |
|
Číslo faktúry: |
|
Tovar mi bol doručený dňa (deň prevzatia): |
|
Žiadam preto o vrátenie (ponechajte len jednu možnosť): |
|
plnej hodnoty faktúry (všetok fakturovaný tovar je predmetom odstúpenia od zmluvy) alebo čiastočnej hodnoty faktúry (len určitá časť z tovarov je predmetom odstúpenia od zmluvy) |
|
názov vráteného predmetu zmluvy, a počet kusov (iba ak vraciate len časť predmetu zmluvy): |
|
Požadovaná hodnota k vráteniu: |
|
Požadovanú sumu mi vráťte (vybraté ponechajte): |
|
poštovým poukazom na moju adresu (uvedená hore) |
|
prevodom na účet, číslo/kód banky alebo IBAN: |
|
Ak
tovar nie je súčasťou zásielky, beriem na vedomie
skutočnosť, že predávajúci nie je povinný vrátiť peniaze do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od
zmluvy, do momentu pokiaľ mu nie je dodaný tovar, alebo nepreukážem
zaslanie tohto tovaru.
Najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia som povinný /
povinná zaslať tovar predávajúcemu.
V
……………………………….. Dňa
……………………..
………………………………
Meno priezvisko
(podpis)
Príloha č. 2
Poučenie o uplatnení práva kupujúceho na odstúpenie
od kúpnej zmluvy
1. Právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy
Máte právo odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy bez
uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.
Lehota na odstúpenie
od zmluvy uplynie 14 dní odo dňa keď Vy alebo Vami
určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar.
Pri uplatnení práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy nás
informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy
jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou, faxom alebo
e-mailom) na adrese Predávajúci: MVP mont s. r. o., IČO: 53 402 952, 92, Kvetoslavov
930 41, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: sro,
vložka číslo: 47980/T DIČ: 2121367644 Prevádzka: 92, Kvetoslavov
930 41 Telefón: 0910 602 303 Email: noskolukas6@gmail.com
Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy,
ktorý sa nachádza ako príloha č. 1 obchodných a reklamačných podmienok. V prípade
záujmu máte možnosť vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy alebo
akékoľvek
iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od kúpnej
zmluvy aj elektronicky prostredníctvom našej internetovej stránky [vložte adresu webového sídla]. Ak využijete
túto možnosť, prijatie odstúpenia od kúpnej zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme e-mailom, resp.
na inom trvanlivom nosiči.
Lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy je zachovaná, ak
zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy pred tým,
ako uplynie lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy
V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti
s uzavretím kúpnej zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na
doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili
iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame ani na náklady za doplnkové služby, ak boli predmetom zmluvy a ak
došlo k ich úplnému poskytnutiu. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu a
v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude
doručené Vaše
oznámenie o odstúpení od tejto kúpnej zmluvy. Ich úhrada
bude uskutočnená rovnakým
spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, pokiaľ ste výslovne nesúhlasili
s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek
ďalších poplatkov.
Platba za zakúpený
tovar Vám bude uhradená až
po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení
dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť, podľa toho, čo
nastane skôr.
Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na adresu sídla
spoločnosti bez zbytočného odkladu a
v každom prípade najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie
od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred
uplynutím 14-dňovej lehoty. Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.
Upozorňujeme
Vás, že v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy zodpovedáte za akékoľvek
zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním v čase od
jeho doručenia do momentu jeho vrátenia iným spôsobom, než aký je potrebný
na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
Vypracované cez www.overenyshop.sk